Over ons

Wat wij meegeven, is wat wij achterlaten

Over ons

Als voetbalschool vallen wij graag op in de voetbalwereld. De afgelopen jaren hebben wij meerdere samenwerkings-verbanden gecreëerd met als gevolg dat veel jeugdtalenten zijn doorgestroomd naar betaalde voetbal organisaties (BVO), zoals PSV Eindhoven, Ajax Amsterdam, NEC Nijmegen, VVV Venlo, Fortuna Sittard, FC Eindhoven en Helmond Sport.

Alle leeftijden

Jong en oud melden zich aan bij onze voetbalschool. Onze doelgerichte trainingen zorgen ervoor dat onze leden extra vaardigheden meekrijgen die nodig zijn om een professionele voetbalcarrière tegemoet te gaan.

Blijven ontwikkelen

Met het oog op de toekomst zijn we continue bezig met het ontwikkelen van onze spelers. Omdat wij een hechte samenwerkingsverband hebben meerdere BVO’s zijn wij als voetbalschool continu in beweging en ontwikkeling. Om de top te behalen zul je hard moeten werken. Een goede voetballer zijn is top, een goede voetballer blijven is kunst.
Contact opnemen

Duidelijke doelstelling

Ons doel is om onze leden te ontwikkelen tot talentvolle (prof)voetballers door middel van disciplinaire, dynamische en doelgerichte trainingen. Hierbij staat de leerbehoefte en de wil om te leren van onze leden centraal.

ONS TEAM

Ons team bestaat alleen uit professionals die het voetbalvak als geen ander verstaan.

FAIZ ESSAKKATI

Eigenaar/Trainer

Een aantal kenmerken die Faiz omschrijven: georganiseerd, leiderschap, fanatiek, professionaliteit en disciplinair. Zo zet ik Faiz zich ook in als trainer. Hij is gedreven en net zoals zijn collega’s doet wij niet aan half werk. Naast eigenaar en trainer van de Helmondse voetbalschool is hij ook scout en techniektrainer bij PSV Eindhoven.

ANOUK VAN ROIJ

Trainer

Enkele kernbegrippen die op Anouk van toepassing zijn: leider, ondernemer, coach, planner, resultaatgericht, kwaliteitsgericht, communicatieve & sociale vaardigheden, servicegericht, toegankelijk, flexibel, integer, innovatief, creatief en daadkrachtig.

ILIAS ESSAKKATI

Trainer

Een aantal eigenschappen van Ilias zijn: gedreven, creatief, sportief en humoristisch. Ilias is iemand die graag een steentje bijdraagt aan de maatschappij door de jongeren te motiveren om het beste uit zichzelf te blijven halen.

DEAN VAN DER SLUIJS

ABDULRAHMAN ALSBAEI

KARIM LOUKILI

Trainer

Een aantal kenmerken die Karim omschrijven: fanatiek, gedreven, professionaliteit en georganiseerd. Karim is betaald voetballer en die ervaring deelt hij met de talenten bij de Helmondse Voetbalschool.

Karim is als 7 jarige jongen begonnen bij ADO Den Haag. Daar heeft hij 8 jaar gevoetbald. Daarna heeft hij 5 jaar in de jeugd van FC Utrecht gespeeld. Naast een paar buitenlandse avonturen in Duitsland en Marokko is hij nu weer terug op de Nederlandse velden bij Helmond Sport.

PAUL RENWARIN

MOHAMMED ESSANOUSSI

Trainer

Mensen beschrijven Mohammed als een disciplinaire, humorisitische en emphatische man. In Marokko heeft hij al zijn studiejaren toegewijd aan sport en onderwijs. Als oud-voetballer en betrokken vader heeft Mohammed de nodige bagage om onze voetballers doelgericht te kunnen trainen. De top eist o.a. discipline, efficiency, conditie en techniek dit zijn dus ook zaken waarin ik een bijdrage zal leveren bij de Helmondse voetbalschool.

UFUK DEMIR

JARNO JANSSEN